Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2010 - 21:14

ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ: Μας καταλαβάνε κι οι αλβανοί και τα ζητάνε όλα!

Απίστευτο! Η Θρασύτατη ΕΝΤΑ του ΑλβανοΠασοκ λέει ότι δεν της φθάνει μόνο η ιθαγένεια...

Αλλά θέλει και Αλβανούς δημάρχους, και απαιτεί να διορίζονται στο δημόσιο οι Αλβανοί και ζητάει αποδοχή της συμβίωσης με τους αλβανέμπορους ναρκωτικών,τους αλβανοληστές και τους αλβανοβιαστές.

«Δώσε θάρρος στον χωριάτη να σου ανέβει στο κρεββάτι»

Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ της ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ πήρε συνέντευξη από την πρόεδρο των Αλβανών Σοσιαλιστών στην Ελλάδα κ ΕΝΤΑ ΓΚΕΜΙ και τα ψέματα αρχίζουν από το εισαγωγικό σημείωμα.

«Πολλοί έχουν μιλήσει για το νομοσχέδιο της κυβέρνησης που δίνει ιθαγένεια και εκλογικά δικαιώματα στους μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα, ελάχιστα, όμως, έχει ακουστεί η φωνή εκείνων που τους αφορά άμεσα: των ίδιων των μεταναστών».
Η εφημερίδα της, όπως και οι άλλες, δεν έχουν δημοσιεύσει ούτε ένα άρθρο κατά της αντισυνταγματικής «νομοθετικής πρωτοβουλίας». Οι «Πολλοί» δεν έχουν μιλήσει στην εφημερίδα της ούτε στα χουντοκάναλα.

H ENTA πάντως, ξεβρακώνει την κυβέρνηση και ομολογεί την αλήθεια.

"Θεμελιώνεται το δικαίωμα πολιτικής συμμετοχής και εκπροσώπησης στους δημοκρατικούς θεσμούς για το 10% του πληθυσμού της Ελλάδας".

Δηλαδή το μέτρο, αφορά στους 1.000.000 Αλβανούς και όχι σε 250.000 μόνο.

«Λύνει προβλήματα, αλλά όχι όλα, η ιθαγένεια» λέει η κ ΕΝΤΑ ΓΚΕΜΙ (που σπούδασε τζάμπα σε βάρος του ελληνικού λαού) και ζητάει «πλήρη ένταξη» που συνεπάγεται ισότιμη (διορισμοί στο δημόσιο) και ενεργή κοινωνική και πολιτική συμμετοχή και όχι κατ' επίφαση, (Αλβανούς βουλευτές και αλβανικό κόμμα) σε όλα τα επίπεδα της δημόσιας ζωής, άρση των διακρίσεων και φαινομένων ρατσισμού και επιπλέον τη διαμόρφωση μίας «κουλτούρας» αποδοχής και συμβίωσης με τον «άλλο». Με τους αλβανέμπορους ναρκωτικών, τους αλβανοληστές και τους αλβανοβιαστές.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. (Διαβάστε την για να φρίξετε).

Η Εντα Γκέμι είναι κοινωνιολόγος-ερευνήτρια, υποψήφια διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και εκπρόσωπος της οργάνωσης «Στέκι Πολιτισμού Αλβανών Μεταναστών». Είναι μέλος του ΠΑΣΟΚ αλλά και πρόεδρος των Αλβανών Σοσιαλιστών στην Ελλάδα. Θεωρεί ιστορική την απόφαση για την ιθαγένεια των μεταναστών, αλλά τονίζει ότι πρέπει να γίνουν πολλά ακόμα για να ενταχθούν ουσιαστικά και χωρίς διακρίσεις στην ελληνική κοινωνία.

* Το νομοσχέδιο για τους μετανάστες είναι ένα σημαντικό βήμα για την ουσιαστική ένταξή τους στην ελληνική κοινωνία;
- Αποτελεί ιστορική στιγμή για όλους μας το γεγονός ότι για πρώτη φορά στα 20 χρόνια μεταναστευτικής εμπειρίας θεμελιώνεται το δικαίωμα πολιτικής συμμετοχής και εκπροσώπησης στους δημοκρατικούς θεσμούς για το 10% (περίπου) του πληθυσμού της Ελλάδας. Ομως, παρά τη μεγάλη δομική σημασία αυτού του εγχειρήματος, η ιστορία ακριβώς εδώ αρχίζει. Πολλές χώρες με δομημένους θεσμούς και μακροχρόνια εμπειρία στη συνύπαρξη με το διαφορετικό έχουν αποτύχει να εντάξουν κοινωνικά τους μετανάστες (βλέπε Γαλλία, Βρετανία). Η απόδοση της ιθαγένειας και των πολιτικών δικαιωμάτων από μόνα τους δεν αποτελούν πανάκεια για την ουσιαστική κοινωνική ένταξη.

* Τι άλλο χρειάζεται κατά τη γνώμη σας;

- Η πλήρης ένταξη συνεπάγεται ισότιμη και ενεργή κοινωνική και πολιτική συμμετοχή (και όχι κατ' επίφαση) σε όλα τα επίπεδα της δημόσιας ζωής, άρση των διακρίσεων και φαινομένων ρατσισμού και επιπλέον τη διαμόρφωση μίας «κουλτούρας» αποδοχής και συμβίωσης με τον «άλλο».

* Ποια η γνώμη σας για το νομοσχέδιο;

- Το νομοσχέδιο είναι συγκρατημένα προοδευτικό και με τάσεις αναδίπλωσης, ιδιαίτερα όσον αφορά το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι σε τοπικό επίπεδο. Ο αποκλεισμός του μετανάστη από τα αξιώματα του δημάρχου, του αντιδημάρχου και του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου, αποτελεί πράξη διάκρισης. Επομένως, ο μετανάστης δεν παύει να αντιμετωπίζεται ως αντικείμενο του νόμου, αντί για ενεργό υποκείμενο με ανεξάρτητη και αυτόβουλη παρουσία στο δημόσιο βίο.

* Η απόκτηση ιθαγένειας δεν θα λύσει αρκετά από τα σημερινά προβλήματα;

- Ναι, αλλά η διαδικασία πολιτογράφησης (για την πρώτη γενιά) παραμένει χρονοβόρα και άκρως γραφειοκρατική (δύο χρόνια). Εάν συνυπολογίσουμε και το υπέρογκο παράβολο (1.000 ευρώ) θεωρώ ότι η πολιτεία επιμένει σε εισπρακτικές και αποτρεπτικές πρακτικές. Σκεφτείτε, μια 4μελής οικογένεια θα χρειαστεί 4.000 ευρώ μόνο για παράβολα. Ετσι, η πολιτογράφηση μετατρέπεται σε αντικείμενο «εξαγοράς» και «συναλλαγής» μεταξύ του εν δυνάμει πολίτη (μετανάστη) και της πολιτείας.
(Καλόμαθε στο τζάμπα η ΕΝΤΑ.Θέλει Ιθαγένεια και την θέλει τζάμπα. Να της στείλουμε το λογαριασμό για τις σπουδές της)

* Ζείτε πολλά χρόνια στην Ελλάδα και είστε κοινωνιολόγος. Μπορείτε να εργαστείτε στις ίδιες δουλειές που εργάζεται ένας Ελληνας;

- Οχι. Ως αλλοδαπή, έχω πρόσβαση μόνο στον ιδιωτικό τομέα. (Θέλει πρόσβαση και στο δημόσιο) .Επομένως, παρά το γεγονός ότι βρίσκομαι 18 χρόνια νόμιμα(;;;) και έχω σπουδάσει στην Ελλάδα, δεν έχω καν το δικαίωμα αίτησης για εργασία σε φορείς δημοσίου αλλά και ιδιωτικού δικαίου που βρίσκονται υπό την εποπτεία υπουργείων και άλλων δημόσιων φορέων.

* Τι γίνεται με τα παιδιά των μεταναστών;

- Το θέμα της δεύτερης και της μιάμισης γενιάς αποτελεί ένα μεγάλο κεφάλαιο για την ελληνική πραγματικότητα και εν τέλει η κοινωνική της θέση κρίνει την έκβαση της κοινωνικής ένταξης και την εξασφάλιση της κοινωνικής συνοχής. Τα παιδιά αυτά είτε έχουν γεννηθεί είτε έχουν έρθει σε πολύ μικρή ηλικία στην Ελλάδα μοιράζονται τον ίδιο κοινωνικό χώρο, τα ίδια θρανία και τα ίδια όνειρα με τους έλληνες συμμαθητές τους. Κοινωνικοποιήθηκαν σύμφωνα με το ελληνικό «μοντέλο». Μιλάνε την ελληνική γλώσσα καλύτερα από τη μητρική τους. Και όμως, έως σήμερα θεωρούνταν και αντιμετωπίζονται ως παιδιά (ούτε καν πολίτες) δεύτερης κατηγορίας.

* Βρίσκουν δουλειά όσοι αποφοιτούν από τα ελληνικά πανεπιστήμια;

- Οσοι έχουν σπουδάσει νομικά δεν έχουν τη δυνατότητα ούτε εξάσκηση να κάνουν. Οσοι σπουδάζουν ιατρική, μπορούν να εργαστούν μόνο στον ιδιωτικό τομέα και όσοι έχουν σπουδάσει στις παιδαγωγικές σχολές, δεν μπορούν να βρουν δουλειά πουθενά. Ας ελπίσουμε ότι με την απόκτηση ιθαγένειας, σε λίγο καιρό, όλα αυτά τα προβλήματα να λυθούν.

Απαιτούμε: Οι άνεργοι Αλβανοί να επιστρέψουν στην Αλβανία

ΥΓ.Γιατί δεν ρώτησαν την ΕΝΤΑ ΓΚΕΜΙ για την Ελληνική Μειονότητα στην Βόρειο Ήπειρο;

Δελτίο των 11

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με επιμονή στο συμφιλιωτικό ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ (που πρότεινε ο Ρήγας -άρθρο 37 στο Σύνταγμα- EΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ στις 3 πρώτες εκλογές και ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ στα 3 πρώτα ελληνικά Συντάγματα, την Ελβετία και από ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ), μπορούμε να βελτιώσουμε την κοινωνία, με κυβερνήσεις αλληλεγγύης, χωρίς λαμόγια, μίζες και διχόνοια.
Μπορεί να αρχίσει πριν νομοθετηθεί, από πρωτοβουλίες ανά δήμο, βάζοντας ανεπίσημη κάλπη πριν τις εκλογές για να ψηφίζουν όσοι θέλουν, όσους από τους υποψήφιους θέλουν να αποτελούν το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ώσπου να καταλάβουν όλοι πόσο καλύτερα είναι!
Το εφάρμοσαν στη Μελίβοια Αγιάς το 2002:
μαζεύτηκαν και έβαλαν σε ένα ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ τα ονόματα όσων ήθελαν να γίνουν δημοτικοί σύμβουλοι. Ύστερα ψήφισε ο καθένας όσους είχε δικαίωμα, σύμφωνα με τους κανόνες των επίσημων εκλογών.
Και όσους βγήκαν πρώτοι σε ψήφους, ανεξάρτητα από ένταξη σε κόμμα ή όχι, τους έβαλαν στο μοναδικό ψηφοδέλτιο των επίσημων εκλογών, και αποτέλεσαν το δημοτικό συμβούλιο που ήθελε το χωριό και όχι οι γραφειοκράτες!

http://enieopsifodeltio.wordpress.com
http://apps.facebook.com/causes/61685

http://antipariafwni.blogspot.com/2009/01/niki.html

http://www.kpad.gr/text/thesis/enieo1.htm

http://edrana.blogspot.com/2007/06/blog-post_05.html
http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_5788.html

Ανώνυμος είπε...

Απ΄το στόμα σου και στου Θεούλη το αυτί.
Όλοι οι Έλληνες ενωμένοι, μια Πατρίδα μια Ιστορία.
Όλοι μαζι ενωμένοι μπορούμε να νικήσουμε τον κατακτητή.
Λευτεριά στο υπόδουλο Έθνος.

Δημοσίευση σχολίου